У прокаті «Кохання-зітхання-3» - фінальна частина трилогії про подружжя Голубєвих, в якій Володимир Меньшов вселяється в Гошу Куценка, Лія Ахеджакова знайомиться зі стрінгами, а радянський фарс стикається з «Найкращим фільмом».
Самотній жіночий крик «Ура !!!», що пролунав після оголошення продюсера Рената Давлетьярова зі сцени кінотеатру« Жовтень »про те, що« Любовь-морковь-3 »стане останнім фільмом про пригоди сім'ї Голубєвих, - швидше комплімент творцям трилогії, ніж докір. Холоднокровність, з яким вони п'ять років пред'являли світу весь цей обмін розумів, заслуговує найщирішої поваги: саме так і робиться даний комерційне кіно, особливо комедії: терпляче, продумано і безжально.
Переїхавши з Рубльовки в московську елітну багатоповерхівку, Голубєвих (Гоша Куценко і Крістіна Орбакайте) не знайшли спокою.
Свекор-полковник (Володимир Меньшов) і теща-мистецтвознавець (Лія Ахеджакова), що почали сваритися ще на весіллі дітей, несподівано і не змовляючись приїхали погостювати, і продовжили свару в нових просторих апартаментах. Їх дітям страшно не до того: їм належить здійснити операцію з передачі трьох яєць Фаберже іноземним музеям, не знаючи, що французьких музейників підмінили охочі до ювелірки російські шахраї. Тому, коли на вогник заглядає професор Коган, відповідальний за попередні пригоди, Голубєвих в жаху. Але зупинити професора вже не можна, і наступного ранку сім'я прокидається з криком: тато-генерал помінявся тілами з сином-юристом, дочка-галерейщіца - з мамою-музейщіцей.
Взаєморозуміння доведеться налагоджувати довго.
Прізвище Юрія Короткова в спільному списку сценаристів фільму виглядає досить несподівано: єдиною комедією в його фільмографії є «Від 180 і вище». Поступово суть ідеї прояснюється: привнести народні, радянські цінності в комедію про рублевских юриста і галерейщіца, підкріпивши аргумент кращими радянськими артистами. І якщо раніше від зміни тіла обидва учасники дізнавалися про світ і про себе щось нове, то цього разу батьківські цінності в односторонньому порядку плющаться жлобську правду дітей дубиною народної війни: і батьківщину любити навчать, і армію, і Петра Ілліча Чайковського.
Хоча ні. Героїня Ахеджакової дізнається, що таке стринги. Схоже, що гумор, закладений сценаристами, відсилає радше до «Особливостям національної риболовлі», старанно вишукуючи архетипи вітчизняного абсурду: Куценко, в чиєму тілі оселився літній полковник Радянської армії, веде лакований «паркетник» з дуже достовірної грацією пенсіонера, повантаживши «п'ятірку» розсадою . У всякому разі, щось таке схвильоване на адресу національних особливостей у цій історії було.
При цьому Сергій Гінзбург, який забрав картину на фарс, мріє швидше про збори «Найкращого фільму»: полонені французькі музейники з рожевими кляпами із секс-шопа - так все-таки вже не можна.
Протиріччя виглядає грубіше, ніж спроба сплавити Фаберже капіталістам, і як режисер ставив деякі сцени під поглядом автора фільмів «Москва сльозам не вірить» і «Любов і голуби», в голові не вкладається.
Втім це не головне. Будучи забавною в тій мірі, в якій всі (і ті, хто любить цю історію, і ті, хто її ненавидить чесної тваринної ненавистю) і чекали, «Кохання-зітхання-3» відзначає важливий рубіж. Цей проект практично краще з того, що за довгі роки спромігся запропонувати глядачеві велике вітчизняне жанрове кіно з зірками. І в цій ситуації продюсер Ренат Давлетьяров, людина неймовірно професійний, приймає рішення про закінчення історії. Може бути, і справді відчуття того, що так далі не може продовжуватися, поступово стає загальним місцем?
А по русски и английски вы можете посмотреть на любовные секс сцены которые пропустила американская цензура. Здесь русский и английский перевод текста newssvet.blogspot.com
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий